ASIAKASPALVELUKYSYMYKSIÄ
Pakettini ei ole tullut. Missä se on?
Toimitamme lähetykset kirjeinä tai paketteina normaalisti 10 työpäivän sisällä, edellyttäen että tuotetta on varastossamme. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos on kulunut enemmän kuin 2 viikkoa siitä päivästä, jona tilasit tuotteen.
Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?
Suomen Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus virheilmoituksen tekoon kahden kuukauden kuluessa siitä kun olet havainnut tuotteessa virheen. Lisää tietoja on osoitteessa http://www.kuluttajavirasto.fi
Kuinka pitkä peruutusoikeus minulla on?
Jos kadut ostosta, voit palauttaa tuotteen 30 päivän sisällä. Lue lisää ostoehdoista.
Miten tuotteiden toimituskulut määräytyy?
Tuotteen toimituskulut määräytyvät tuotteen koon ja painon sekä postinumerosi mukaan. Voit tarkastella ja valita käytettävissä olevista toimitusvaihtoehdoista kassalla.
Ovatko suomenkieliset käyttöohjeet kaikkien tuotteiden mukana?
Suomenkielinen käyttöohje on lähes aina mukana. Voit myös ladata käyttöoppaan milloin tahansa verkkosivuiltamme.
Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?
Jos olet vastaanottanut väärän tai viallisen tavaran, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelinnumeroon 010 3236 808 tai s-postiosoitteeseen help-fi@myori.se Voit myös toimia tavaran mukana saapuneen palautuskaavakkeen ohjeiden mukaisesti. Kuinka kauan minulla on oikeus purkaa kauppa? Kauppa on avoin 30 päivää alkaen siitä, kun vastaanotit tuotteessa. Jos haluat perua kaupan, sinä voit syystä riippumatta palauttaa tavarat takaisin 30 päivän kuluessa.
Miten toimin palauttaessani tavaran?
Palautus 30 päivän sisällä: Tavaran mukana saat palautuskaavakkeen sekä selkeät ohjeet siitä, miten menettelet halutessasi palauttaa yhden tai useampia tavaroita. Täytä paketin mukana tullut PALAUTUSKAAVAKE ja lähetä se ja kääntöpuolella oleva lähetyslista meille tavaran mukana. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat meiltä asiakaspalautustarran jota käyttämällä palautus on sinulle maksuton. Mikäli palautat tuotteen muulla tavalla olet lähettäjänä vastuussa lähetyksestä kunnes se saapuu meille. Vaihto tai reklamaatio: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen tai tehdä reklamaation teidän on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 3236 808. Vialliset tuotteet palautetaan siinä kunnossa missä ne vastaanotettiin. Väärin toimitetut tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissaan. HUOMIO! MUISTA OTTAA TALTEEN LÄHETYSNUMERO JA POSTIKUITTI TOSITTEENA SIITÄ, ETTÄ OLET LÄHETTÄNYT PAKETIN.
Olen palauttanut tavaran, mutta en ole saanut rahojani takaisin?
Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Maksaessasi kortilla koko summa hyvitetään sille maksukortille jota käytit oston yhteydessä. Jos maksoit laskulla palautus lähetetään ilmoittamallesi tilinumerolle.
Miten tuotteiden postimaksu määritetään?
Tuotteiden postimaksu määrätään tuotteen koosta, painosta ja lähetyskustannuksista. Jos tuotteita ei voi lähettää pakettina (paketit isoja tai painavia), meidän täytyy järjestää erillinen kuljetus jokaiselle tuotteelle. 2-4-1 -tarjouksissa ostaja saa yhden lisätuotteen kaupan päälle ilman lisäkustannuksia ja näissä tapauksissa perimme lisää toimituskuluja uudelleenpakkaamisen ja käsittelyn kohonneiden kustannusten johdosta.
Tuleeko kaikkien tuotteiden mukana suomenkieliset käyttöohjeet?
Tuoteselosteesta selviää, tuleeko tuotteen mukana suomenkieliset käyttöohjeet (muuten mukana tulevat englanninkieliset käyttöohjeet). Eräiden tuotteiden mukana tulee myös opastusvideo. Tuoteselosteesta selviää sekin, tuleeko opastusvideo tuotteen mukana. Video tai DVD on aina englanninkielinen.
ASIAKASPALVELUKYSYMYKSIÄ
Pakettini ei ole tullut. Missä se on?
Toimitamme lähetykset kirjeinä tai paketteina normaalisti 10 työpäivän sisällä, edellyttäen että tuotetta on varastossamme. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos on kulunut enemmän kuin 2 viikkoa siitä päivästä, jona tilasit tuotteen.
Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?
Suomen Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus virheilmoituksen tekoon kahden kuukauden kuluessa siitä kun olet havainnut tuotteessa virheen. Lisää tietoja on osoitteessa http://www.kuluttajavirasto.fi
Kuinka pitkä peruutusoikeus minulla on?
Jos kadut ostosta, voit palauttaa tuotteen 30 päivän sisällä. Lue lisää ostoehdoista.
Miten tuotteiden toimituskulut määräytyy?
Tuotteen toimituskulut määräytyvät tuotteen koon ja painon sekä postinumerosi mukaan. Voit tarkastella ja valita käytettävissä olevista toimitusvaihtoehdoista kassalla.
Ovatko suomenkieliset käyttöohjeet kaikkien tuotteiden mukana?
Suomenkielinen käyttöohje on lähes aina mukana. Voit myös ladata käyttöoppaan milloin tahansa verkkosivuiltamme.
Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?
Jos olet vastaanottanut väärän tai viallisen tavaran, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelinnumeroon 010 3236 808 tai s-postiosoitteeseen help-fi@myori.se Voit myös toimia tavaran mukana saapuneen palautuskaavakkeen ohjeiden mukaisesti. Kuinka kauan minulla on oikeus purkaa kauppa? Kauppa on avoin 30 päivää alkaen siitä, kun vastaanotit tuotteessa. Jos haluat perua kaupan, sinä voit syystä riippumatta palauttaa tavarat takaisin 30 päivän kuluessa.
Miten toimin palauttaessani tavaran?
Palautus 30 päivän sisällä: Tavaran mukana saat palautuskaavakkeen sekä selkeät ohjeet siitä, miten menettelet halutessasi palauttaa yhden tai useampia tavaroita. Täytä paketin mukana tullut PALAUTUSKAAVAKE ja lähetä se ja kääntöpuolella oleva lähetyslista meille tavaran mukana. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat meiltä asiakaspalautustarran jota käyttämällä palautus on sinulle maksuton. Mikäli palautat tuotteen muulla tavalla olet lähettäjänä vastuussa lähetyksestä kunnes se saapuu meille. Vaihto tai reklamaatio: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen tai tehdä reklamaation teidän on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 3236 808. Vialliset tuotteet palautetaan siinä kunnossa missä ne vastaanotettiin. Väärin toimitetut tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissaan. HUOMIO! MUISTA OTTAA TALTEEN LÄHETYSNUMERO JA POSTIKUITTI TOSITTEENA SIITÄ, ETTÄ OLET LÄHETTÄNYT PAKETIN.
Olen palauttanut tavaran, mutta en ole saanut rahojani takaisin?
Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Maksaessasi kortilla koko summa hyvitetään sille maksukortille jota käytit oston yhteydessä. Jos maksoit laskulla palautus lähetetään ilmoittamallesi tilinumerolle.
Miten tuotteiden postimaksu määritetään?
Tuotteiden postimaksu määrätään tuotteen koosta, painosta ja lähetyskustannuksista. Jos tuotteita ei voi lähettää pakettina (paketit isoja tai painavia), meidän täytyy järjestää erillinen kuljetus jokaiselle tuotteelle. 2-4-1 -tarjouksissa ostaja saa yhden lisätuotteen kaupan päälle ilman lisäkustannuksia ja näissä tapauksissa perimme lisää toimituskuluja uudelleenpakkaamisen ja käsittelyn kohonneiden kustannusten johdosta.
Tuleeko kaikkien tuotteiden mukana suomenkieliset käyttöohjeet?
Tuoteselosteesta selviää, tuleeko tuotteen mukana suomenkieliset käyttöohjeet (muuten mukana tulevat englanninkieliset käyttöohjeet). Eräiden tuotteiden mukana tulee myös opastusvideo. Tuoteselosteesta selviää sekin, tuleeko opastusvideo tuotteen mukana. Video tai DVD on aina englanninkielinen.