30 päivän avoin kauppa. Ennen klo 14 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä Pohjoismaiselta varastoltamme.
Voit myös soittaa ja tilata numerosta: 010 3236 808
Ostoehdot
Tervetuloa Myori Nordicille. Meiltä löydät mielenkiintoisia, ainutlaatuisia, fiksuja ja korkealaatuisia tuotteita. Matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme uusia ja käteviä tuotteita, joista voit nauttia jokapäiväisessä elämässäsi.
Ystävällisin terveisin
Filip Gahnström CEO, Myori Nordic
Edut sinulle
Haluamme, että olet aina tyytyväinen asiakkaana. Siksi sinulla on aina 30 päivän avoin palautusoikeus, kun tilaat meiltä Vitadoralta.
Tilausten käsittely
Tilauksesi pakataan ja lähtee varastoltamme 24 tunnin sisällä. Tilaukset, jotka saapuvat meille ennen klo 12, lähtevät varastolta samana päivänä. Kiireisinä aikoina, kuten joulun alla tai suurten kampanjoiden aikana, voi esiintyä viivästyksiä.
Maksutavat - Voit maksaa luottokortilla. Hyväksymme Visa, Mastercard, American Express ja myös MobilePayn. Voit myös maksaa laskulla tai osamaksulla, tarjoamme nämä vaihtoehdot yhteistyössä Avardan kanssa:
Lasku - Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastoltamme. Jos valitset maksutavaksi laskun, voimme lähettää paketin vain väestörekisteriin merkittyyn osoitteeseesi.
Asiakaspalvelu – Jos sinulla on kysyttävää mistä tahansa, voit aina lähettää sähköpostia osoitteeseen help@myori.fi tai soittaa meille numeroon 010 3236 808. Vastaamme kaikkiin sähköposteihin 48 tunnin sisällä. Puhelinpalvelun aukioloajat: ma-pe klo 9:00-16:00
Toimitukset
Toimitusaika
Toimitusaika on 1–3 arkipäivää siitä, kun paketti lähtee varastoltamme Göteborgista ja saapuu noutopisteeseen. Voit nähdä arvioidun toimitusajan eri toimitusvaihtoehdoille kassalla. Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi ilmoitetussa ajassa, mutta joskus toimitus voi viivästyä odottamattomien tapahtumien vuoksi. Jos toimitus viivästyy, voit aina ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua paikantamaan pakettisi. Ilmoitamme luonnollisesti uuden arvioidun toimitusajan, jos viivästyksiä ilmenee. Jos viivästyksellä on sinulle suuri merkitys, sinulla on aina oikeus peruuttaa tilaus. Ilmoitathan meille aina mahdollisimman pian, jos on erityisen tärkeää saada tuote tiettyyn päivämäärään mennessä.
Tilausvahvistus - heti, kun olet tehnyt tilauksen verkkosivuilla, saat tilausvahvistuksen näytöllesi tilausnumerosi ja kokonaistilaussummasi kanssa.
Toimituskulut - Mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa.
ALV - Kaikki hinnat sisältävät 25,5 %:n arvonlisäveron
Noutamaton lähetys
Jos lähetystä ei noudeta, pakettisi palautetaan automaattisesti varastoomme noin 7–14 päivän kuluttua. Perimme tällaisesta palautuksesta maksun, joka on 19,95 €.
Avoin kauppa / peruuttamisoikeus
Kokeile tuotetta kotona ja tee päätöksesi sen jälkeen. Vitadora tarjoaa 30 päivän palautusoikeuden. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilman erityistä syytä 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee lähettää meille sähköposti määräajan puitteissa. Tämän jälkeen palautuksen tulee saapua meille 14 päivän sisällä. Sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen sen toimivuuden ja ominaisuuksien arvioimiseksi ja sen varmistamiseksi, oletko tyytyväinen tuotteeseen. Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa, mukaan lukien kaikki mahdolliset lisävarusteet, kuten käyttöohje, kaukosäädin, mukana olevat paristot jne. Jos tuote palautetaan huomattavasti muuttuneessa kunnossa tai jos lisävarusteita puuttuu, pidätämme oikeuden tehdä vähennyksiä palautettavasta summasta. Kun peruutat ostoksen, vastaat itse palautuskuluista. Voit käyttää pakkauksessa olevaa palautuslomaketta. Palautuskulut ovat 10 €, jotka vähennämme hyvityksestäsi.
Palautukset
Jos haluat hyödyntää avointa kauppaa, voit palauttaa tuotteen meille 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Voit käyttää pakkauksessa olevaa palautuslomaketta, ja palautuskulusi on 10 €. Tämä tekee palautuksesi käsittelystä turvallisempaa. Jos päätät itse palauttaa tuotteen, vastaat toimituskuluista ja olet vastuussa tuotteista, kunnes ne saapuvat varastollemme. Vialliset tuotteet tulee palauttaa samassa kunnossa kuin ne vastaanotettiin, katso reklamaatio-ohjeet. Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteessa help@myori.fi, jos sinulla on kysyttävää palautuksesta. Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin on tarpeellista sen toiminnan ja ominaisuuksien arvioimiseksi, palautettavasta summasta voidaan periä vähennysmaksu.
Palautusosoite on:
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Ruotsi
Reklamaatio
Myori noudattaa kuluttajansuojalain mukaista reklamaatio-oikeutta, mikä tarkoittaa, että sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen (katso Kuluttajavirasto). Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus reklamoida tuote kolmen vuoden ajan sen vastaanottamisesta, mikäli kyseessä on virheellinen toimitus tai kuljetusvaurio. Virheestä on reklamoitava "kohtuullisessa ajassa" siitä, kun olet huomannut virheen. Reklamaatiot, jotka tehdään kahden kuukauden sisällä virheen havaitsemisesta, katsotaan aina tehdyiksi kohtuullisessa ajassa. Jos tuotetta ei reklamoida kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta tai sen havaitsemisajankohdan olisi pitänyt olla selvä, ja viimeistään kolmen vuoden ja kahden kuukauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen, menetät oikeuden vaatia korvauksia kuluttajansuojalain nojalla.Reklamaatiotapauksessa sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 010 3236 808 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen help@myori.fi, ja autamme sinua reklamaatioprosessin kanssa. Sinua pyydetään lähettämään kuvia sähköpostitse, joissa viallisen tuotteen virhe näkyy selkeästi. Voit käyttää etukäteen maksettua palautusosoitelappua, joka sisältyy toimituspakkaukseen, palauttaaksesi tuotteen meille.Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, se tutkitaan mahdollisten virheiden varalta. Hyväksytyn reklamaation tapauksessa korvaamme tuotteen uudella tai palautamme kaikki kustannuksesi, mukaan lukien maksun ja toimitusmaksut.
Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, vika tutkitaan. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme kaikki kulut, mukaan lukien maksu- ja toimituskulut.
Kuljetusvahinko
Jos havaitset tilauksesi vastaanottaessasi, että lähetys on vahingoittunut kuljetuksen aikana, sinun tulee ilmoittaa vahingosta noutopisteelle tai kuljetusliikkeelle, joka on toimittanut paketin sinulle. Lähetä myös mielellään kirjallinen ilmoitus asiakaspalveluumme sähköpostitse.
Hyvitys
Hyvitys suoritetaan ilman aiheetonta viivästystä, viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi ostoksen peruuttamisesta. Pidätämme kuitenkin oikeuden tehdä hyvityksen, kunnes olemme saaneet palautetun tuotteen takaisin tai kunnes olet esittänyt todisteen tuotteen palauttamisesta, riippuen siitä kumpi tapahtuu ensin. Hyvitys tehdään samalla maksutavalla kuin alkuperäinen tilaus, ellei kanssasi ole erikseen sovittu muuta. Jos haluat rahojen palautuksen toisella tavalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 010 3236 808 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen help@myori.fi. Hyvityksen yhteydessä vähennämme mahdolliset palautuskustannukset.
Henkilötietojen käsittely
Lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, saat osoitteesta https://myori.fi/tietoturvapolitiikka/. On tärkeää, että luet ja ymmärrät tietosuojakäytännön ja tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyn suhteen. Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Ostamisen turvallisuus
Kaikki sivustollamme tehtävät tapahtumat ovat salattuja SSL-tekniikalla (Secure Sockets Layer). Myori tekee yhteistyötä Avardan kanssa ja täyttää PCI-vaatimukset. Korttimaksut tapahtuvat Suomen internetmaksulain mukaisesti. Kaikki korttimaksut suoritetaan 3D Secure -protokollalla, joka lisää turvallisuutta. Tämä prosessi on pankkisi hallinnoima, ja jos kohtaat ongelmia vahvistuksen suorittamisessa maksun aikana, suosittelemme ottamaan yhteyttä pankkiisi. Kun olet suorittanut maksun verkossa, saat vahvistuksen sähköpostitse. Pyydämme sinua säilyttämään sen.
Tilaus - Kun tilaat tuotteita, saat ensin tilausvahvistuksen. Vasta kun saat toimitusvahvistuksen, hyväksymme tilauksesi ja sitova sopimus sinun ja Myori Nordic AB välillä astuu voimaan. Pidätämme oikeuden lopulliseen myyntiin sekä tuotteiden muutoksiin ja parannuksiin. Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on loppuunmyyty, voimme ottaa sinuun yhteyttä ja tarjota vastaavaa korvaavaa tuotetta.
Vastuu - Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias ja hyväksyä ehdot, jotta voit tehdä ostoksia Vitadoralla. Vitadora on rekisteröity tavaramerkki, joka toimii Ruotsin ja EU:n voimassa olevien tuotevastuuta koskevien lakien ja sääntöjen mukaisesti.
Riitatilanteet - Riitatilanteessa Myori Nordic AB noudattaa yleisen valituslautakunnan suosituksia. Riitatapauksessa voit ilmoittaa valituksestasi. Kansallisessa riitatapauksessa käännymme ensimmäisenä oikeusasteena Ruotsissa toimivan yleisen valituslautakunnan (ARN) puoleen, Box 174 101 23 Stockholm. Voit myös käyttää Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisu (EU ODR), joka on EU:n yhteinen riidanratkaisusivusto, joka käsittelee rajat ylittävästä sähköisestä kaupankäynnistä aiheutuvia riitoja.
Ostoehdot
Tervetuloa Myori Nordicille. Meiltä löydät mielenkiintoisia, ainutlaatuisia, fiksuja ja korkealaatuisia tuotteita. Matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme uusia ja käteviä tuotteita, joista voit nauttia jokapäiväisessä elämässäsi.
Ystävällisin terveisin
Filip Gahnström CEO, Myori Nordic
Edut sinulle
Haluamme, että olet aina tyytyväinen asiakkaana. Siksi sinulla on aina 30 päivän avoin palautusoikeus, kun tilaat meiltä Vitadoralta.
Tilausten käsittely
Tilauksesi pakataan ja lähtee varastoltamme 24 tunnin sisällä. Tilaukset, jotka saapuvat meille ennen klo 12, lähtevät varastolta samana päivänä. Kiireisinä aikoina, kuten joulun alla tai suurten kampanjoiden aikana, voi esiintyä viivästyksiä.
Maksutavat - Voit maksaa luottokortilla. Hyväksymme Visa, Mastercard, American Express ja myös MobilePayn. Voit myös maksaa laskulla tai osamaksulla, tarjoamme nämä vaihtoehdot yhteistyössä Avardan kanssa:
Lasku - Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastoltamme. Jos valitset maksutavaksi laskun, voimme lähettää paketin vain väestörekisteriin merkittyyn osoitteeseesi.
Asiakaspalvelu – Jos sinulla on kysyttävää mistä tahansa, voit aina lähettää sähköpostia osoitteeseen help@myori.fi tai soittaa meille numeroon 010 3236 808. Vastaamme kaikkiin sähköposteihin 48 tunnin sisällä. Puhelinpalvelun aukioloajat: ma-pe klo 9:00-16:00
Toimitukset
Toimitusaika
Toimitusaika on 1–3 arkipäivää siitä, kun paketti lähtee varastoltamme Göteborgista ja saapuu noutopisteeseen. Voit nähdä arvioidun toimitusajan eri toimitusvaihtoehdoille kassalla. Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi ilmoitetussa ajassa, mutta joskus toimitus voi viivästyä odottamattomien tapahtumien vuoksi. Jos toimitus viivästyy, voit aina ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua paikantamaan pakettisi. Ilmoitamme luonnollisesti uuden arvioidun toimitusajan, jos viivästyksiä ilmenee. Jos viivästyksellä on sinulle suuri merkitys, sinulla on aina oikeus peruuttaa tilaus. Ilmoitathan meille aina mahdollisimman pian, jos on erityisen tärkeää saada tuote tiettyyn päivämäärään mennessä.
Tilausvahvistus - heti, kun olet tehnyt tilauksen verkkosivuilla, saat tilausvahvistuksen näytöllesi tilausnumerosi ja kokonaistilaussummasi kanssa.
Toimituskulut - Mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa.
ALV - Kaikki hinnat sisältävät 25,5 %:n arvonlisäveron
Noutamaton lähetys
Jos lähetystä ei noudeta, pakettisi palautetaan automaattisesti varastoomme noin 7–14 päivän kuluttua. Perimme tällaisesta palautuksesta maksun, joka on 19,95 €.
Avoin kauppa / peruuttamisoikeus
Kokeile tuotetta kotona ja tee päätöksesi sen jälkeen. Vitadora tarjoaa 30 päivän palautusoikeuden. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilman erityistä syytä 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee lähettää meille sähköposti määräajan puitteissa. Tämän jälkeen palautuksen tulee saapua meille 14 päivän sisällä. Sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen sen toimivuuden ja ominaisuuksien arvioimiseksi ja sen varmistamiseksi, oletko tyytyväinen tuotteeseen. Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa, mukaan lukien kaikki mahdolliset lisävarusteet, kuten käyttöohje, kaukosäädin, mukana olevat paristot jne. Jos tuote palautetaan huomattavasti muuttuneessa kunnossa tai jos lisävarusteita puuttuu, pidätämme oikeuden tehdä vähennyksiä palautettavasta summasta. Kun peruutat ostoksen, vastaat itse palautuskuluista. Voit käyttää pakkauksessa olevaa palautuslomaketta. Palautuskulut ovat 10 €, jotka vähennämme hyvityksestäsi.
Palautukset
Jos haluat hyödyntää avointa kauppaa, voit palauttaa tuotteen meille 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut lähetyksen. Voit käyttää pakkauksessa olevaa palautuslomaketta, ja palautuskulusi on 10 €. Tämä tekee palautuksesi käsittelystä turvallisempaa. Jos päätät itse palauttaa tuotteen, vastaat toimituskuluista ja olet vastuussa tuotteista, kunnes ne saapuvat varastollemme. Vialliset tuotteet tulee palauttaa samassa kunnossa kuin ne vastaanotettiin, katso reklamaatio-ohjeet. Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteessa help@myori.fi, jos sinulla on kysyttävää palautuksesta. Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin on tarpeellista sen toiminnan ja ominaisuuksien arvioimiseksi, palautettavasta summasta voidaan periä vähennysmaksu.
Palautusosoite on:
MYORI NORDIC AB
Mediavägen 4
SE-438 91 LANDVETTER
Ruotsi
Reklamaatio
Myori noudattaa kuluttajansuojalain mukaista reklamaatio-oikeutta, mikä tarkoittaa, että sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen (katso Kuluttajavirasto). Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus reklamoida tuote kolmen vuoden ajan sen vastaanottamisesta, mikäli kyseessä on virheellinen toimitus tai kuljetusvaurio. Virheestä on reklamoitava "kohtuullisessa ajassa" siitä, kun olet huomannut virheen. Reklamaatiot, jotka tehdään kahden kuukauden sisällä virheen havaitsemisesta, katsotaan aina tehdyiksi kohtuullisessa ajassa. Jos tuotetta ei reklamoida kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta tai sen havaitsemisajankohdan olisi pitänyt olla selvä, ja viimeistään kolmen vuoden ja kahden kuukauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen, menetät oikeuden vaatia korvauksia kuluttajansuojalain nojalla.Reklamaatiotapauksessa sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 010 3236 808 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen help@myori.fi, ja autamme sinua reklamaatioprosessin kanssa. Sinua pyydetään lähettämään kuvia sähköpostitse, joissa viallisen tuotteen virhe näkyy selkeästi. Voit käyttää etukäteen maksettua palautusosoitelappua, joka sisältyy toimituspakkaukseen, palauttaaksesi tuotteen meille.Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, se tutkitaan mahdollisten virheiden varalta. Hyväksytyn reklamaation tapauksessa korvaamme tuotteen uudella tai palautamme kaikki kustannuksesi, mukaan lukien maksun ja toimitusmaksut.
Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, vika tutkitaan. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme kaikki kulut, mukaan lukien maksu- ja toimituskulut.
Kuljetusvahinko
Jos havaitset tilauksesi vastaanottaessasi, että lähetys on vahingoittunut kuljetuksen aikana, sinun tulee ilmoittaa vahingosta noutopisteelle tai kuljetusliikkeelle, joka on toimittanut paketin sinulle. Lähetä myös mielellään kirjallinen ilmoitus asiakaspalveluumme sähköpostitse.
Hyvitys
Hyvitys suoritetaan ilman aiheetonta viivästystä, viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi ostoksen peruuttamisesta. Pidätämme kuitenkin oikeuden tehdä hyvityksen, kunnes olemme saaneet palautetun tuotteen takaisin tai kunnes olet esittänyt todisteen tuotteen palauttamisesta, riippuen siitä kumpi tapahtuu ensin. Hyvitys tehdään samalla maksutavalla kuin alkuperäinen tilaus, ellei kanssasi ole erikseen sovittu muuta. Jos haluat rahojen palautuksen toisella tavalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 010 3236 808 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen help@myori.fi. Hyvityksen yhteydessä vähennämme mahdolliset palautuskustannukset.
Henkilötietojen käsittely
Lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, saat osoitteesta https://myori.fi/tietoturvapolitiikka/. On tärkeää, että luet ja ymmärrät tietosuojakäytännön ja tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyn suhteen. Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Ostamisen turvallisuus
Kaikki sivustollamme tehtävät tapahtumat ovat salattuja SSL-tekniikalla (Secure Sockets Layer). Myori tekee yhteistyötä Avardan kanssa ja täyttää PCI-vaatimukset. Korttimaksut tapahtuvat Suomen internetmaksulain mukaisesti. Kaikki korttimaksut suoritetaan 3D Secure -protokollalla, joka lisää turvallisuutta. Tämä prosessi on pankkisi hallinnoima, ja jos kohtaat ongelmia vahvistuksen suorittamisessa maksun aikana, suosittelemme ottamaan yhteyttä pankkiisi. Kun olet suorittanut maksun verkossa, saat vahvistuksen sähköpostitse. Pyydämme sinua säilyttämään sen.
Tilaus - Kun tilaat tuotteita, saat ensin tilausvahvistuksen. Vasta kun saat toimitusvahvistuksen, hyväksymme tilauksesi ja sitova sopimus sinun ja Myori Nordic AB välillä astuu voimaan. Pidätämme oikeuden lopulliseen myyntiin sekä tuotteiden muutoksiin ja parannuksiin. Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on loppuunmyyty, voimme ottaa sinuun yhteyttä ja tarjota vastaavaa korvaavaa tuotetta.
Vastuu - Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias ja hyväksyä ehdot, jotta voit tehdä ostoksia Vitadoralla. Vitadora on rekisteröity tavaramerkki, joka toimii Ruotsin ja EU:n voimassa olevien tuotevastuuta koskevien lakien ja sääntöjen mukaisesti.
Riitatilanteet - Riitatilanteessa Myori Nordic AB noudattaa yleisen valituslautakunnan suosituksia. Riitatapauksessa voit ilmoittaa valituksestasi. Kansallisessa riitatapauksessa käännymme ensimmäisenä oikeusasteena Ruotsissa toimivan yleisen valituslautakunnan (ARN) puoleen, Box 174 101 23 Stockholm. Voit myös käyttää Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisu (EU ODR), joka on EU:n yhteinen riidanratkaisusivusto, joka käsittelee rajat ylittävästä sähköisestä kaupankäynnistä aiheutuvia riitoja.
Toimitus
Tilaukset ennen klo 14 lähetetään samana päivänä
Helpot maksutavat
Osamaksun mahdollisuus
Kokeile kotona
30 päivän avoin kauppa
Turvalliset maksut
Maksa Avardalla
Toimitus
Tilaukset ennen klo 14 lähetetään samana päivänä
Helpot maksutavat
Osamaksun mahdollisuus
Kokeile kotona
30 päivän avoin kauppa
Turvalliset maksut
Maksa Avardalla