30 päivän avoin kauppa. Ennen klo 14 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä Pohjoismaiselta varastoltamme.

Voit myös soittaa ja tilata numerosta: 010 3236 808

Valitse maa:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
Flawless Beauty
Certificate
Store Cart0

Ostoskori

0

Valitse maa:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
Flawless Beauty
Store Cart0

30 päivän avoin kauppa. Ennen klo 14 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä Pohjoismaiselta varastoltamme.

Voit myös soittaa ja tilata numerosta: 010 3236 808

Turvallisuus- ja tietosuojakäytäntö

Yleistä tietoa henkilötiedoista Myori (”Myori Nordic AB”, ”me, ”meitä” tai ”meidän”) pyrkii aina suojaamaan yksityisyyttäsi ja henkilökohtaisia tietojasi parhaalla mahdollisella tavalla. Alla kuvataan, mitä henkilötietoja Myori kerää ja miten käytämme henkilökohtaisia tietoja.


Pyrimme aina ilmaisemaan mahdollisimman selkeästi, miten käsittelemme henkilökohtaisia tietojasi. Jos sinulla on tämän käytännön lukemisen jälkeen vielä kysyttävää siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, yhteydenottosi on tervetullut osoitteessa help@myori.fi tai puhelimitse: 010 3236 808

Henkilötietovastaava 

Myori Nordic AB, y-tunnus 556649-4208, Box 505, 201 25 Malmö (ei palautusosoite/käyntiosoite), on henkilötietojesi käsittelystä vastuussa oleva henkilötietovastaava.

Keräämämme tiedot

”Henkilötiedoilla” tarkoitetaan tietoja, jotka koskevat sinua ja voivat personoida sinut. Tavallisesti voit käyttää verkkosivustoamme luovuttamatta meille mitään muuta kuin teknistä tietoa. Tietyillä sivuilla sinulta kysytään tietoja, esimerkiksi ostojen tai palvelujen yhteydessä tai jos haluat rekisteröityä uutiskirjeidemme tilaajaksi.

Sinusta kerättävät henkilötiedot voivat olla:

  • Henkilö- ja yhteystietoja – kuten nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, väestötietoja (kuten syntymäaika, ikä, sukupuoli, maantieteellinen sijainti, suosikkituotteet ja vapaa-ajan harrastukset) sekä, milloin se on tarkoituksenmukaista, myös henkilötunnus.
  • Teknisiä tietoja laitteestasi tai internetyhteydestäsi – kuten IP-osoite, evästeet ja sijaintitiedot.
  • Tietoja käyttäjäkäyttäytymisestäsi – kuten hakumallit ja toiminta verkkosivustolla ja miten käytät palvelujamme.
  • Käyttäjän luomia tietoja – sisältöä, jonka vapaaehtoisesti rekisteröit, luovutat tai julkaiset, esim. asiakaspalvelun yhteydessä (joka voidaan nauhoittaa), kilpailuissa, uutiskirjeiden tilauksessa sekä sisältöä, jonka jaat kanssamme lataamalla verkkosivustoltamme tai sosiaalisesta verkostosta (jonka sallit verkoston jakavan kanssamme).
  • Tietoja muista lähteistä – yleisesti saatavilla olevaa tietoa tai tietoa yhteistyökumppaneiltamme, jota saamme pitääksemme tietomme sinusta päivitettyinä tai maksun suorittamiseksi.

Tiedot, joita emme kerää

Luottokorttitiedot – Myori ei koskaan käsittele eikä tallenna maksu- ja luottokorttitietoja. Niitä käsittelevät suoraan yhteistyökumppanimme TF Bank AB ja WorldPay.

Analyysit, tilastot ja markkinointi 

Suoritamme tiettyihin tarkoituksiin analyyseja sekä tuotamme tietoja asiakkaidemme henkilökohtaisten tietojen perusteella. Teemme näin voidaksemme markkinoida yritystä ja yrityksen tuotteita ja palveluja ja arvioidaksemme, kehittääksemme ja parantaaksemme palvelujamme, tuotteitamme ja järjestelmiämme. Käytämme näissä tapauksissa rajoitettuja asiakastietoja, kuten ostohistoriaa, ikää ja kotiosoitetta.

Henkilökohtaiset tiedot kolmannelta osapuolelta 

Niiden tietojen lisäksi, jotka luovutat meille itse tai jotka keräämme sinusta ostojesi ja sen pohjalta, miten käytät palvelujamme, voimme kerätä henkilökohtaisia tietoja kolmannelta osapuolelta. Tällä hetkellä kolmannelta osapuolelta keräämämme tiedot ovat: – Julkisten rekisterien osoitetietoja, sen varmistamiseksi, että meillä on sinulta oikeat osoitetiedot.

Yhteistyökumppanit, joille meidän on ehkä tarpeen luovuttaa henkilökohtaisia tietoja 

Meidän on luovutettava henkilökohtaisia tietoja seuraaville yhteistyökumppaneille voidaksemme täyttää tilauksesi ja antaa sinulle relevanttia tietoa:

  • IT-palvelut (yritykset, jotka käsittelevät IT-ratkaisujemme välttämätöntä käyttöä, teknistä tukea ja ylläpitoa tai tallentavat henkilötietojamme).
  • Logistiikkayritykset ja huolitsijat (tilauksesi toimituksia varten).
  • Maksuratkaisukumppanit (TF Bank ja mahdolliset muut yritykset, jotka auttavat meitä maksuratkaisuissamme).
  • Luottotietoja ilmoittavat yritykset (erilaisten maksutapojen tarjontaan).
  • Markkinointi (esim. ratkaisut uutiskirjeiden lähettämiseksi sinulle ja tarjoustemme optimoimiseksi).

Jos Tvinsin toiminta tai osia siitä myydään tai integroidaan toiseen toimintaan, henkilötietojasi voidaan antaa mahdollisille ostajille ja neuvonantajille.

Henkilökohtaisten tietojen vieminen EU/ETA:n ulkopuoliseen maahan 

Me, hankkijamme ja yhteistyökumppanimme käsittelevät henkilötietojasi pääsääntöisesti vain EU/ETA:n sisällä.

Miten kauan henkilökohtaisia tietojasi säilytetään? 

Emme koskaan säilytä henkilökohtaisia tietojasi kauemmin kuin kutakin tarkoitusta varten on välttämätöntä.

Miten henkilötietosi suojataan?

 Olemme suorittaneet joukon suojaustoimia käsitelläksemme keräämiämme henkilötietoja turvallisesti. Käytämme ns. SSL-salausprotokollaa, eli henkilötietosi ovat yksityisiä, kun ne lähetetään verkkosivustolle. Tämä havainnollistetaan lukolla selaimesi osoitekentässä. Napsauttamalla lukkoa saat lisää tietoa ja myös luettelon verkkosivuston käyttämistä evästeistä. Tarkista verkkoselaimesi asetuksista, ettei SSL ole suljettu. Käytämme virustorjuntaohjelmia, palomuureja ja kryptausta estääksemme pääsyn verkkoomme ja tietoihimme. Vain valtuutetulla henkilökunnalla, jotka tarvitsevat pääsyä henkilötietoihin voidakseen suorittaa työtehtävänsä, on pääsy henkilötietoihin. Pääsy sijainteihin, joissa henkilötietoja säilytetään ja käsitellään, on rajoitettu toimivaltaiseen henkilökuntaan. Henkilökunta on saanut koulutuksen ja ohjeet, miten henkilötietoja käsitellään turvallisesti. Mahdollisen tietomurron tapahtuessa Tvins raportoi sitä Tietosuojan tarkastuslaitokselle (ja tiedottaa asianosaisille, milloin voimassa oleva laki sitä vaatii.

Oikeutesi 

Kun Myori käsittelee henkilökohtaisia tietojasi, sinulla on alla kuvatut oikeudet:

  • Pääsy. Voit pyytää pääsyä tietoihin, joita Myoriillä on sinusta. Jos vastaanotamme pyynnön saada tietoja, voimme pyytää lisätietoja varmistaaksemme, että luovutamme tiedot oikealle henkilölle.
  • Oikaisu. Jos jokin meille jättämistäsi henkilötiedoista on korjattava tai päivitettävä, esim. osoitteen tai puhelinnumeron muuttuessa, pyydämme sinua jättämään oikeat tiedot sähköpostilla asiakaspalveluumme. Voit pyytää henkilötietojesi korjausta milloin tahansa.
  • Poistaminen ja rajoittaminen. Voit pyytää henkilökohtaisten tietojesi poistamista tai niiden käsittelytavan rajoittamista Myoriillä. Meillä voi olla oikeus kieltäytyä pyynnöstäsi lakisääteisistä syistä, kuten kirjanpito- ja vero-, pankki- ja rahanpesu- tai kuluttajansuojalainsäädännön vaatimuksesta. Jos emme voi täyttää pyyntöäsi tietojen poistamisesta, suljemme henkilötiedot siten, että niitä ei käytetä joihinkin muihin tarkoituksiin.
  • Käsittely. Henkilötietojasi ei saa käyttää suoramarkkinointiin, jos vastustat sellaista käsittelyä. Suoramarkkinointina pidetään kaikentyyppisiä sähköisiä ja perinteisiä suoramarkkinointitoimia (esim. postitse, sähköpostilla ja tekstiviesteillä). Markkinointia, jossa olet asiakkaana aktiivisesti valinnut jonkin palveluistamme tai ottanut yhteyttä saadaksesi tietää enemmän palveluistamme, ei pidetä suoramarkkinointina (esim. tuotesuosituksia tai muita toimintoja ja tarjouksia).
  • Suostumuksen peruuttaminen. Voi peruuttaa suostumuksesi henkilökohtaisten tietojesi käsittelyyn. Kun peruutat suostumuksesi, emme kerää sinusta uusia tietoja, ja jos muuta lakiin perustuvaa syytä säilyttää olemassa olevia tietoja ei ole, poistamme ne.

Linkit 

Myoriin verkkosivustolla saattaa esiintyä linkkejä muille verkkosivustoille, jotka ovat meidän hallintamme ulkopuolella. Myori haluaa varmistaa, että linkitämme vain sellaisille verkkosivustoille, jotka myös suojaavat yksityisyytesi ja henkilökohtaisten tietojesi käsittelyn. Myori Nordic AB ei ole vastuussa suojauksesta tai luottamuksellisuudesta ja tiedoista, mukaan lukien henkilökohtaiset tiedot, jotka annat vierailijana muilla linkitetyillä verkkosivustoilla. Suosittelemme, että tutustut kyseisen verkkosivuston tietosuojakäytäntöön.

Evästeet 

Voit lukea evästeistä lisää täällä: https://www.myori.fi/cookies/

Turvallisuus- ja tietosuojakäytäntö

Yleistä tietoa henkilötiedoista Myori (”Myori Nordic AB”, ”me, ”meitä” tai ”meidän”) pyrkii aina suojaamaan yksityisyyttäsi ja henkilökohtaisia tietojasi parhaalla mahdollisella tavalla. Alla kuvataan, mitä henkilötietoja Myori kerää ja miten käytämme henkilökohtaisia tietoja.


Pyrimme aina ilmaisemaan mahdollisimman selkeästi, miten käsittelemme henkilökohtaisia tietojasi. Jos sinulla on tämän käytännön lukemisen jälkeen vielä kysyttävää siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, yhteydenottosi on tervetullut osoitteessa help@myori.fi tai puhelimitse: 010 3236 808

Henkilötietovastaava 

Myori Nordic AB, y-tunnus 556649-4208, Box 505, 201 25 Malmö (ei palautusosoite/käyntiosoite), on henkilötietojesi käsittelystä vastuussa oleva henkilötietovastaava.

Keräämämme tiedot

”Henkilötiedoilla” tarkoitetaan tietoja, jotka koskevat sinua ja voivat personoida sinut. Tavallisesti voit käyttää verkkosivustoamme luovuttamatta meille mitään muuta kuin teknistä tietoa. Tietyillä sivuilla sinulta kysytään tietoja, esimerkiksi ostojen tai palvelujen yhteydessä tai jos haluat rekisteröityä uutiskirjeidemme tilaajaksi.

Sinusta kerättävät henkilötiedot voivat olla:

  • Henkilö- ja yhteystietoja – kuten nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, väestötietoja (kuten syntymäaika, ikä, sukupuoli, maantieteellinen sijainti, suosikkituotteet ja vapaa-ajan harrastukset) sekä, milloin se on tarkoituksenmukaista, myös henkilötunnus.
  • Teknisiä tietoja laitteestasi tai internetyhteydestäsi – kuten IP-osoite, evästeet ja sijaintitiedot.
  • Tietoja käyttäjäkäyttäytymisestäsi – kuten hakumallit ja toiminta verkkosivustolla ja miten käytät palvelujamme.
  • Käyttäjän luomia tietoja – sisältöä, jonka vapaaehtoisesti rekisteröit, luovutat tai julkaiset, esim. asiakaspalvelun yhteydessä (joka voidaan nauhoittaa), kilpailuissa, uutiskirjeiden tilauksessa sekä sisältöä, jonka jaat kanssamme lataamalla verkkosivustoltamme tai sosiaalisesta verkostosta (jonka sallit verkoston jakavan kanssamme).
  • Tietoja muista lähteistä – yleisesti saatavilla olevaa tietoa tai tietoa yhteistyökumppaneiltamme, jota saamme pitääksemme tietomme sinusta päivitettyinä tai maksun suorittamiseksi.

Tiedot, joita emme kerää

Luottokorttitiedot – Myori ei koskaan käsittele eikä tallenna maksu- ja luottokorttitietoja. Niitä käsittelevät suoraan yhteistyökumppanimme TF Bank AB ja WorldPay.

Analyysit, tilastot ja markkinointi 

Suoritamme tiettyihin tarkoituksiin analyyseja sekä tuotamme tietoja asiakkaidemme henkilökohtaisten tietojen perusteella. Teemme näin voidaksemme markkinoida yritystä ja yrityksen tuotteita ja palveluja ja arvioidaksemme, kehittääksemme ja parantaaksemme palvelujamme, tuotteitamme ja järjestelmiämme. Käytämme näissä tapauksissa rajoitettuja asiakastietoja, kuten ostohistoriaa, ikää ja kotiosoitetta.

Henkilökohtaiset tiedot kolmannelta osapuolelta 

Niiden tietojen lisäksi, jotka luovutat meille itse tai jotka keräämme sinusta ostojesi ja sen pohjalta, miten käytät palvelujamme, voimme kerätä henkilökohtaisia tietoja kolmannelta osapuolelta. Tällä hetkellä kolmannelta osapuolelta keräämämme tiedot ovat: – Julkisten rekisterien osoitetietoja, sen varmistamiseksi, että meillä on sinulta oikeat osoitetiedot.

Yhteistyökumppanit, joille meidän on ehkä tarpeen luovuttaa henkilökohtaisia tietoja 

Meidän on luovutettava henkilökohtaisia tietoja seuraaville yhteistyökumppaneille voidaksemme täyttää tilauksesi ja antaa sinulle relevanttia tietoa:

  • IT-palvelut (yritykset, jotka käsittelevät IT-ratkaisujemme välttämätöntä käyttöä, teknistä tukea ja ylläpitoa tai tallentavat henkilötietojamme).
  • Logistiikkayritykset ja huolitsijat (tilauksesi toimituksia varten).
  • Maksuratkaisukumppanit (TF Bank ja mahdolliset muut yritykset, jotka auttavat meitä maksuratkaisuissamme).
  • Luottotietoja ilmoittavat yritykset (erilaisten maksutapojen tarjontaan).
  • Markkinointi (esim. ratkaisut uutiskirjeiden lähettämiseksi sinulle ja tarjoustemme optimoimiseksi).

Jos Tvinsin toiminta tai osia siitä myydään tai integroidaan toiseen toimintaan, henkilötietojasi voidaan antaa mahdollisille ostajille ja neuvonantajille.

Henkilökohtaisten tietojen vieminen EU/ETA:n ulkopuoliseen maahan 

Me, hankkijamme ja yhteistyökumppanimme käsittelevät henkilötietojasi pääsääntöisesti vain EU/ETA:n sisällä.

Miten kauan henkilökohtaisia tietojasi säilytetään? 

Emme koskaan säilytä henkilökohtaisia tietojasi kauemmin kuin kutakin tarkoitusta varten on välttämätöntä.

Miten henkilötietosi suojataan?

 Olemme suorittaneet joukon suojaustoimia käsitelläksemme keräämiämme henkilötietoja turvallisesti. Käytämme ns. SSL-salausprotokollaa, eli henkilötietosi ovat yksityisiä, kun ne lähetetään verkkosivustolle. Tämä havainnollistetaan lukolla selaimesi osoitekentässä. Napsauttamalla lukkoa saat lisää tietoa ja myös luettelon verkkosivuston käyttämistä evästeistä. Tarkista verkkoselaimesi asetuksista, ettei SSL ole suljettu. Käytämme virustorjuntaohjelmia, palomuureja ja kryptausta estääksemme pääsyn verkkoomme ja tietoihimme. Vain valtuutetulla henkilökunnalla, jotka tarvitsevat pääsyä henkilötietoihin voidakseen suorittaa työtehtävänsä, on pääsy henkilötietoihin. Pääsy sijainteihin, joissa henkilötietoja säilytetään ja käsitellään, on rajoitettu toimivaltaiseen henkilökuntaan. Henkilökunta on saanut koulutuksen ja ohjeet, miten henkilötietoja käsitellään turvallisesti. Mahdollisen tietomurron tapahtuessa Tvins raportoi sitä Tietosuojan tarkastuslaitokselle (ja tiedottaa asianosaisille, milloin voimassa oleva laki sitä vaatii.

Oikeutesi 

Kun Myori käsittelee henkilökohtaisia tietojasi, sinulla on alla kuvatut oikeudet:

  • Pääsy. Voit pyytää pääsyä tietoihin, joita Myoriillä on sinusta. Jos vastaanotamme pyynnön saada tietoja, voimme pyytää lisätietoja varmistaaksemme, että luovutamme tiedot oikealle henkilölle.
  • Oikaisu. Jos jokin meille jättämistäsi henkilötiedoista on korjattava tai päivitettävä, esim. osoitteen tai puhelinnumeron muuttuessa, pyydämme sinua jättämään oikeat tiedot sähköpostilla asiakaspalveluumme. Voit pyytää henkilötietojesi korjausta milloin tahansa.
  • Poistaminen ja rajoittaminen. Voit pyytää henkilökohtaisten tietojesi poistamista tai niiden käsittelytavan rajoittamista Myoriillä. Meillä voi olla oikeus kieltäytyä pyynnöstäsi lakisääteisistä syistä, kuten kirjanpito- ja vero-, pankki- ja rahanpesu- tai kuluttajansuojalainsäädännön vaatimuksesta. Jos emme voi täyttää pyyntöäsi tietojen poistamisesta, suljemme henkilötiedot siten, että niitä ei käytetä joihinkin muihin tarkoituksiin.
  • Käsittely. Henkilötietojasi ei saa käyttää suoramarkkinointiin, jos vastustat sellaista käsittelyä. Suoramarkkinointina pidetään kaikentyyppisiä sähköisiä ja perinteisiä suoramarkkinointitoimia (esim. postitse, sähköpostilla ja tekstiviesteillä). Markkinointia, jossa olet asiakkaana aktiivisesti valinnut jonkin palveluistamme tai ottanut yhteyttä saadaksesi tietää enemmän palveluistamme, ei pidetä suoramarkkinointina (esim. tuotesuosituksia tai muita toimintoja ja tarjouksia).
  • Suostumuksen peruuttaminen. Voi peruuttaa suostumuksesi henkilökohtaisten tietojesi käsittelyyn. Kun peruutat suostumuksesi, emme kerää sinusta uusia tietoja, ja jos muuta lakiin perustuvaa syytä säilyttää olemassa olevia tietoja ei ole, poistamme ne.

Linkit 

Myoriin verkkosivustolla saattaa esiintyä linkkejä muille verkkosivustoille, jotka ovat meidän hallintamme ulkopuolella. Myori haluaa varmistaa, että linkitämme vain sellaisille verkkosivustoille, jotka myös suojaavat yksityisyytesi ja henkilökohtaisten tietojesi käsittelyn. Myori Nordic AB ei ole vastuussa suojauksesta tai luottamuksellisuudesta ja tiedoista, mukaan lukien henkilökohtaiset tiedot, jotka annat vierailijana muilla linkitetyillä verkkosivustoilla. Suosittelemme, että tutustut kyseisen verkkosivuston tietosuojakäytäntöön.

Evästeet 

Voit lukea evästeistä lisää täällä: https://www.myori.fi/cookies/

Leverans

Toimitus

Tilaukset ennen klo 14 lähetetään samana päivänä

Dela upp betalning

Helpot maksutavat

Osamaksun mahdollisuus

Öppet köp

Kokeile kotona

30 päivän avoin kauppa

Avarda

Turvalliset maksut

Maksa Avardalla

Leverans

Toimitus

Tilaukset ennen klo 14 lähetetään samana päivänä

Dela upp betalning

Helpot maksutavat

Osamaksun mahdollisuus

Öppet köp

Kokeile kotona

30 päivän avoin kauppa

Avarda

Turvalliset maksut

Maksa Avardalla

Girl with pillow
Pullover mattress
Woman with pillow
Jumping on bed
Soft foam mattress
Sleeping beauty
Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?

Suomen Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus virheilmoituksen tekoon kahden kuukauden kuluessa siitä kun olet havainnut tuotteessa virheen. Lisää tietoja on osoitteessa http://www.kuluttajavirasto.fi

Pakettini ei ole tullut. Missä se on?

Toimitamme lähetykset kirjeinä tai paketteina normaalisti 10 työpäivän sisällä, edellyttäen että tuotetta on varastossamme. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos on kulunut enemmän kuin 2 viikkoa siitä päivästä, jona tilasit tuotteen.

Kuinka pitkä peruutusoikeus minulla on?

Jos kadut ostosta, voit palauttaa tuotteen 30 päivän sisällä. Lue lisää ostoehdoista.

Miten tuotteiden toimituskulut määräytyy?

Tuotteen toimituskulut määräytyvät tuotteen koon ja painon sekä postinumerosi mukaan. Voit tarkastella ja valita käytettävissä olevista toimitusvaihtoehdoista kassalla.

Ovatko suomenkieliset käyttöohjeet kaikkien tuotteiden mukana?

Suomenkielinen käyttöohje on lähes aina mukana. Voit myös ladata käyttöoppaan milloin tahansa verkkosivuiltamme.

Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?

Jos olet vastaanottanut väärän tai viallisen tavaran, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelinnumeroon 010 3236 808 tai s-postiosoitteeseen help-fi@myori.se Voit myös toimia tavaran mukana saapuneen palautuskaavakkeen ohjeiden mukaisesti. Kuinka kauan minulla on oikeus purkaa kauppa? Kauppa on avoin 30 päivää alkaen siitä, kun vastaanotit tuotteessa. Jos haluat perua kaupan, sinä voit syystä riippumatta palauttaa tavarat takaisin 30 päivän kuluessa.

Miten toimin palauttaessani tavaran?

Palautus 30 päivän sisällä: Tavaran mukana saat palautuskaavakkeen sekä selkeät ohjeet siitä, miten menettelet halutessasi palauttaa yhden tai useampia tavaroita. Täytä paketin mukana tullut PALAUTUSKAAVAKE ja lähetä se ja kääntöpuolella oleva lähetyslista meille tavaran mukana. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat meiltä asiakaspalautustarran jota käyttämällä palautus on sinulle maksuton. Mikäli palautat tuotteen muulla tavalla olet lähettäjänä vastuussa lähetyksestä kunnes se saapuu meille. Vaihto tai reklamaatio: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen tai tehdä reklamaation teidän on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 3236 808. Vialliset tuotteet palautetaan siinä kunnossa missä ne vastaanotettiin. Väärin toimitetut tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissaan. HUOMIO! MUISTA OTTAA TALTEEN LÄHETYSNUMERO JA POSTIKUITTI TOSITTEENA SIITÄ, ETTÄ OLET LÄHETTÄNYT PAKETIN.

Olen palauttanut tavaran, mutta en ole saanut rahojani takaisin?

Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Maksaessasi kortilla koko summa hyvitetään sille maksukortille jota käytit oston yhteydessä. Jos maksoit laskulla palautus lähetetään ilmoittamallesi tilinumerolle.

Miten tuotteiden postimaksu määritetään?

Tuotteiden postimaksu määrätään tuotteen koosta, painosta ja lähetyskustannuksista. Jos tuotteita ei voi lähettää pakettina (paketit isoja tai painavia), meidän täytyy järjestää erillinen kuljetus jokaiselle tuotteelle. 2-4-1 -tarjouksissa ostaja saa yhden lisätuotteen kaupan päälle ilman lisäkustannuksia ja näissä tapauksissa perimme lisää toimituskuluja uudelleenpakkaamisen ja käsittelyn kohonneiden kustannusten johdosta.

Tuleeko kaikkien tuotteiden mukana suomenkieliset käyttöohjeet?

Tuoteselosteesta selviää, tuleeko tuotteen mukana suomenkieliset käyttöohjeet (muuten mukana tulevat englanninkieliset käyttöohjeet). Eräiden tuotteiden mukana tulee myös opastusvideo. Tuoteselosteesta selviää sekin, tuleeko opastusvideo tuotteen mukana. Video tai DVD on aina englanninkielinen.

SEURAA MEITÄ

Facebook
Instagram
YouTube

SHOPPAILE TURVALLISESTI

Mastercard
Visa
American Express
Faktura
Certificate

VALITSE MAA

Sverige
Finland
Norge
Danmark
Flawless Beauty

© Myori Nordic AB

Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?

Suomen Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus virheilmoituksen tekoon kahden kuukauden kuluessa siitä kun olet havainnut tuotteessa virheen. Lisää tietoja on osoitteessa http://www.kuluttajavirasto.fi

Pakettini ei ole tullut. Missä se on?

Toimitamme lähetykset kirjeinä tai paketteina normaalisti 10 työpäivän sisällä, edellyttäen että tuotetta on varastossamme. Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos on kulunut enemmän kuin 2 viikkoa siitä päivästä, jona tilasit tuotteen.

Kuinka pitkä peruutusoikeus minulla on?

Jos kadut ostosta, voit palauttaa tuotteen 30 päivän sisällä. Lue lisää ostoehdoista.

Miten tuotteiden toimituskulut määräytyy?

Tuotteen toimituskulut määräytyvät tuotteen koon ja painon sekä postinumerosi mukaan. Voit tarkastella ja valita käytettävissä olevista toimitusvaihtoehdoista kassalla.

Ovatko suomenkieliset käyttöohjeet kaikkien tuotteiden mukana?

Suomenkielinen käyttöohje on lähes aina mukana. Voit myös ladata käyttöoppaan milloin tahansa verkkosivuiltamme.

Kuinka pitkä valitusoikeus minulla on?

Jos olet vastaanottanut väärän tai viallisen tavaran, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelinnumeroon 010 3236 808 tai s-postiosoitteeseen help-fi@myori.se Voit myös toimia tavaran mukana saapuneen palautuskaavakkeen ohjeiden mukaisesti. Kuinka kauan minulla on oikeus purkaa kauppa? Kauppa on avoin 30 päivää alkaen siitä, kun vastaanotit tuotteessa. Jos haluat perua kaupan, sinä voit syystä riippumatta palauttaa tavarat takaisin 30 päivän kuluessa.

Miten toimin palauttaessani tavaran?

Palautus 30 päivän sisällä: Tavaran mukana saat palautuskaavakkeen sekä selkeät ohjeet siitä, miten menettelet halutessasi palauttaa yhden tai useampia tavaroita. Täytä paketin mukana tullut PALAUTUSKAAVAKE ja lähetä se ja kääntöpuolella oleva lähetyslista meille tavaran mukana. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat meiltä asiakaspalautustarran jota käyttämällä palautus on sinulle maksuton. Mikäli palautat tuotteen muulla tavalla olet lähettäjänä vastuussa lähetyksestä kunnes se saapuu meille. Vaihto tai reklamaatio: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen tai tehdä reklamaation teidän on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 3236 808. Vialliset tuotteet palautetaan siinä kunnossa missä ne vastaanotettiin. Väärin toimitetut tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissaan. HUOMIO! MUISTA OTTAA TALTEEN LÄHETYSNUMERO JA POSTIKUITTI TOSITTEENA SIITÄ, ETTÄ OLET LÄHETTÄNYT PAKETIN.

Olen palauttanut tavaran, mutta en ole saanut rahojani takaisin?

Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Maksaessasi kortilla koko summa hyvitetään sille maksukortille jota käytit oston yhteydessä. Jos maksoit laskulla palautus lähetetään ilmoittamallesi tilinumerolle.

Miten tuotteiden postimaksu määritetään?

Tuotteiden postimaksu määrätään tuotteen koosta, painosta ja lähetyskustannuksista. Jos tuotteita ei voi lähettää pakettina (paketit isoja tai painavia), meidän täytyy järjestää erillinen kuljetus jokaiselle tuotteelle. 2-4-1 -tarjouksissa ostaja saa yhden lisätuotteen kaupan päälle ilman lisäkustannuksia ja näissä tapauksissa perimme lisää toimituskuluja uudelleenpakkaamisen ja käsittelyn kohonneiden kustannusten johdosta.

Tuleeko kaikkien tuotteiden mukana suomenkieliset käyttöohjeet?

Tuoteselosteesta selviää, tuleeko tuotteen mukana suomenkieliset käyttöohjeet (muuten mukana tulevat englanninkieliset käyttöohjeet). Eräiden tuotteiden mukana tulee myös opastusvideo. Tuoteselosteesta selviää sekin, tuleeko opastusvideo tuotteen mukana. Video tai DVD on aina englanninkielinen.

SEURAA MEITÄ

Facebook
Instagram
YouTube

SHOPPAILE TURVALLISESTI

Mastercard
Visa
American Express
Faktura
Certificate

VALITSE MAA

Sverige
Finland
Norge
Danmark
Flawless Beauty

© Myori Nordic AB

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä varmistaakseen, että saat parhaan kokemuksen verkkosivustollamme: Lue lisää

Evästeasetukset